Hurtige spørgsmål!

Findes der en fysisk butik, man kan handle i?
Svar: Man kan kun bestille via vores webbutik på nettet.

Kan man bestille fra jeres butik på nettet og så afhente det hos jer?
Svar: Desværre kan man ikke afhente sin bestilling på vores lager. Den vil blive sendt hjem til dig.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har en mailadresse?
Svar: Hvis du ikke har en mailadresse, kan du kontakte vores kundeservice via menuen på hjemmesiden.

Hvorfor skal man have en mailadresse for at kunne bestille?
Svar: Fordi vi skal kunne sende dig en ordrebekræftelse på en nem og hurtig måde.

Er det muligt at bestille på en anden måde end via netbutikken?
Svar: Du kan også kontakte kundeservice via e-mail. Skriv hvilke produkter, du vil bestille (smag, størrelse, farve) og alle dine adresse- og kontaktoplysninger samt personnummer.

Kan man bestille til levering i udlandet?
Svar: For nuværende leverer vi kun til Danmark og Sverige.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har glemt mit password?
Svar: Hvis du ikke kan huske dit password, eller du har problemer med at logge ind på 'Mine Sider', kan du sende en mail til kundeservice, så sender vi dig et nyt password.

Kan jeg bestille produkter hos jer, hvis jeg er under 18 år?
Svar: For at handle hos os skal du være myndig eller have dine forældres/værges tilladelse. Vi kontrollerer ikke din alder. Ansvaret for, at du opfylder alderskravet, er dit og din forældres/værges.

Findes der et maks. - eller minimumsbeløb, når man handler?
Svar: Nej, vi har ingen maks. - eller minimumsbeløb, som du skal handle for. Men køber du for 600 DKK eller mere, er fragten gratis.

Hvordan benytter jeg mig af åbent køb, og hvilke regler gælder?
Svar: Hvis du vil benytte dig af åbent køb, kontakter du kundetjenesten senest 14 dage efter, at du har modtaget din bestilling, og oplyser at du ønsker at anvende din fortrydelsesret og returnere varerne til os. Returfragt betales af kunden. Varerne skal om muligt sendes tilbage i sin oprindelige originalforpakning samt i uforandret stand, for at den fulde købspris kan blive tilbagebetalt. Åbent køb gælder ikke produkter med kort eller udløbet datomærkning. Hvis du returnerer undertøj, strømper, fødevarer, kosttilskud, skønhedsprodukter, produkter beregnet til indtagelse eller lignende, vil fortrydelsesretten af sundheds- og hygiejnemæssige årsager kun være gældende, hvis emballagens forsegling eller plomberingen er intakt. Et fortrydelsesretsskemat kan også tilgås her

Returadresse:
Svenskt Kosttillskott AB
Box 2018
17602 Järfälla
Sverige

Spørgsmål til leveringen!

Hvor lang tid går der, fra min bestilling og til I sender varerne?
Svar: Hvis du bestiller inden kl. 16:00, sender vi din bestilling samme hverdag. Hvis du bestiller efter kl. 16:00, sender vi din bestilling den følgende hverdag.

Hvilke former for fragt kan man vælge imellem?
Svar: Vi benytter to former for fragt: direkte levering til din adresse, eller du kan hente din forsendelse på nærmeste udleveringssted. Vælger du at hente din pakke, adviseres du via e-mail eller sms, når du kan hente din forsendelse. Hvis du vælger direkte levering af din pakke, vil den blive kørt hjem til din adresse.

Hvor lang tid går der, inden jeg får min levering?
Svar: Leveringstiden er normalt 2-3 hverdage.

Kan jeg spore min bestilling på Post Danmarks hjemmeside?
Svar: Ja, du kan spore din pakke via kollinummeret, som du får i din bekræftelse.

Hvad koster fragten?
Svar: Varebrev op til 250 gram 19 kr. Varebrev op til 1 kg 39 kr. Fragtomkostninger til en postpakke leveret til udleveringssted er 59 DKK.

Hvad koster det at få pakken leveret hjem til mig?
Svar: Fragtomkostninger for direkte levering til din adresse er 79 DKK.

Har I en fragtfri grænse?
Svar: Ved ordre på mindst 600 DKK er fragten gratis.

Hvad gør jeg, hvis jeg har fået slettet min sms-advisering?
Svar: Hvis du har mistet din sms- eller e-mail-advisering, kan du skrive en mail til kundeservice, så sender vi den igen.

Hvor lang tid har jeg til at hente min bestilling, når den er kommet til udleveringsstedet?
Svar: Du har 14 dage til at hente din bestilling, fra den dag den er blevet leveret til udleveringsstedet. Sidste dag, den kan afhentes, vil fremgå af din advisering.

Hvad sker der, hvis liggetiden er gået, og jeg ikke har hentet min bestilling?
Svar: Hvis liggetiden på 14 dage er gået, vil din bestilling automatisk blive returneret til os. Du debiteres i så fald for udgifterne til fragt, returfragt, administrationsomkostninger og emballage. Afgiften for en uindløst pakke er på 250 DKK.

Hvis liggetiden er gået, men jeg stadig gerne vil have min bestilling, hvad gør jeg så?
Svar: Hvis du vil have en ny levering, skal du kontakte kundeservice enten via mail eller på telefon. Så kan vi levere til dig på ny for 99 kroner, når din bestilling er kommet retur til os. Afgiften på 99 kroner er for fragt og håndtering.

Jeg er kommet til at slette min sms-advisering, hvad gør jeg nu?
Svar: Hvis du logger ind på 'Mine Sider', så kan du se dit kollinummer. Tag kollinummer og legitimation med, så kan du afhente din bestilling på nærmeste postkontor.

Betalingsmåder!

Hvilke betalingsmetoder kan jeg benytte mig af?
Svar: De betalingsmetoder, vi benytter, er bank-/kreditkort eller faktura.

Skal jeg betale afgift, hvis jeg betaler med bank-/kreditkort?
Svar: Vi tager ingen afgift for betaling med bank-/kreditkort.

Jeg kan ikke betale med mit kort, hvad gør jeg?
Svar: Hvis du har problemer med at betale med kort, skal du kontakte din bank og spørge dem, hvad der er galt.

Skal jeg betale afgift, hvis jeg betaler via faktura?
Svar: Når du betaler via faktura, beregner vi en afgift på 25 DKK.

Hvad gør jeg, hvis jeg har mistet min faktura?
Svar: Hvis du har mistet din faktura, så kontakt kundeservice, så kan de sende dig en ny faktura via mail.

Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt at betale min faktura, og den er gået til inkasso.
Svar: Når fakturaen er gået til inkasso, skal du henvende dig til inkassofirmaet eller Klarna AB, da vi på det tidspunkt ikke længere kan se eller behandle din faktura. www.klarna.dk