Inspiration | Kost & kosttilskud | Min malsætning | Træning

Sommertræning - Behold motivationen

Sommeren er her, og selvfølgelig tiltrækker solen og ferien dig til bare at slappe af og nyde ferien, og det skal du gøre, men at fortsætte med at gå i løbet af ferien vil kun gavne dig og få dig til at føle dig godt.

For at fortsætte træningen og motivationen i løbet af sommeren er små midler nok, og det er vigtigt at huske, at alt er bedre end ingenting, selv den lille træning, der går tabt, er god. Prøv at være lidt fleksibel og prøv at give slip på din faste tidsplan og måske oprette en bank med forskellige træningsprogrammer, som du kan presse ind, når det passer. Løb, gå ture og cykle udendørs. Tag pauser fra liggestolen og svøm et par længder, og gør derefter nogle push-ups eller squats, inden du går i seng igen. Når du har lyst til det, skal du tage en tur i gymnastiksalen for at løbe gennem hele din krop. Et tip er at køre træning i gymnastiksalen direkte om morgenen, på den måde har du resten af dagen fri til at slappe af, solbade og svømme.

Okay at hvile fra træning

Det er vigtigt at huske, at det er helt okay at have en pause fra din regelmæssige træning, kroppen har også brug for sin hvile. Men hvis du forbliver motiveret og fortsætter med at bevæge dig, selvom du ikke træner som normalt, gør du dig selv en tjeneste for det kommende træningsefterår, og du behøver ikke starte forfra.

Inspiration til udendørs træning

Her er et eksempel på en træning, som du kan køre, uanset hvor du er, udenfor, indeni, på et hotelværelse eller på din gårdhave. Kør igennem alle øvelserne og hvile derefter i 1 minut og gentag alt det igen 2-6 gange afhængigt af tid og dagsform. Men tør udfordre dig selv!

Pige, der træner og laver armbøjninger 10 stk med strakte arme, på tæer eller på knæ

Pige, der træner udenfor og laver knæbøjninger.Kæbøjninger med hop 10 stk pr. ben

Pige, der træner udendørs og gør bulgarske lunges.Bulgarske lunges 10 stk pr. ben

Tip! Hvis du har vægte til rådighed, kan du holde dem for at gøre træningen tungere eller fylde en rygsæk for at få ekstra vægt på ryggen.

Mountain climbers 15 stk

Liggende benløft 10 stk med lige eller bøjede knæ
Husk at trykke navlen i jorden, og lad ikke lændehvirvelsøjlen falde ned fra jorden.

Tip! Vil du have mere intens træning? Sprint alt hvad du kan i 20-30 sekunder. Gå derefter eller stå stille i 30 sekunder. Gentag så mange gange som muligt. Start let og trap langsomt op jo mere erfaring du får.

##PRODUKTGRUPPE 1##

Var denne artikel en hjælp?   Ja   Nej

Lær mere

  Sommertræning - kost i ferien

Sommertræning - kost i ferien

Mange godbidder lokker i sommeren, og det er helt okay at forkæle dig selv lidt.
  Sådan laver du din egen håndsprit

Sådan laver du din egen håndsprit

Lav din egen hjemmelavede håndsprit med en simpel opskrift.
  Forbrænd fedt, ikke muskler

Forbrænd fedt, ikke muskler

Forbrænde fedt, mens du beholder din muskelmasse, fedtforbrænding
  Atletik: spring

Atletik: spring

Hvad bør du som højdespringer tænke på, når du planlægger din kost?
  Lav din egen rumduft

Lav din egen rumduft

Lav din egen rumduft for et velduftende hjem.
  Præstere mere med Alexander Bica

Præstere mere med Alexander Bica

Præstere mere med Svensk Kosttilskud och Alexander Bica.
  Den rigtige kost til fedtforbrænding

Den rigtige kost til fedtforbrænding

Hvad kræves der for at tabe fedt?
  Hvordan fungerer kreatin?

Hvordan fungerer kreatin?

Sandheden om kreatin - en gang for alle.
  Sådan undgår du at blive syg, når du begynder at træne

Sådan undgår du at blive syg, når du begynder at træne

En hård start på træning kan nemt føre til at man bliver syg.
  Fedtforbrænding & Kosttilskud

Fedtforbrænding & Kosttilskud

Læs vores kvikguide til hvordan du effektivt øger din fedtforbrænding.
  Liggende brystpres (incline dumbbell press)

Liggende brystpres (incline dumbbell press)

Liggende brystpres er en god øvelse for de øvre brystmuskler.
  Atletik : sprint

Atletik : sprint

Sådan planlægger du din kost for at blive hurtigere.
  Forvandle fedt til muskler

Forvandle fedt til muskler

Denne artikel handler ikke om kunsten at omdanne fedt til muskler.
  Kvalitativt og varigt vægttab - vi kender tricksene

Kvalitativt og varigt vægttab - vi kender tricksene

Del 4: Til vægttab er der ingen nemme genveje, men her giver vi dig nogle tricks!
  Sådan undgår du de mest almindelige faldgruber én gang for alle

Sådan undgår du de mest almindelige faldgruber én gang for alle

Del 6: Holdbare træningsresultater starter med en holdbar livssituation.
  Kampsport

Kampsport

De vigtigste kostråd til dig som er kampsportsudøver.
  Sundhed og velvære

Sundhed og velvære

Her følger en række råd til øget velvære.
  Hjerne, hukommelse og koncentration

Hjerne, hukommelse og koncentration

Hvad har du virkelig brug for at spise for at dit hoved fungerer mest optimalt?
  Faldende motivation? Bare rolig, vi har løsningen

Faldende motivation? Bare rolig, vi har løsningen

Del 5: Faldende motivation er uundgåeligt, men her er nogle effektive tricks!
  Maksimere træningen 2020

Maksimere træningen 2020

Maksimere træningen 2020.